Veel Gestelde Vragen

Hier kunt u de meest gestelde vragen vinden. Mocht uw vraag er niet tussen staan neem dan contact met ons op.

Algemene Vragen

Welke merken smartphone kunnen jullie allemaal repareren?

We repareren bijna alle smartphones die op de markt verkrijgbaar zijn, zoals Apple iPhone, OnePlus, Samsung, Motorola, LG, Oppo, Nokia, Sony, Xiaomi, Google en Huawei smartphones.

Ik heb zelf geprobeerd mijn smartphone te repareren maar dat is niet zo lekker gelukt, kan ik deze nog steeds voor reparatie bij jullie langsbrengen?

Ja, geen probleem…. neem je ook even alle lossen schroeven en onderdelen mee? 🙂

Ik heb meerdere problemen met mijn smartphone, kan ik een deal krijgen voor meerdere reparaties?

Uiteraard! Laat ons weten wat de problemen allemaal zijn en wij maken een deal die u niet kunt weerstaan!

Uw Apparaat Opsturen

Kan ik mijn device ook opsturen voor reparatie?

U kunt alles wat op onze site vermeld staat ook opsturen. Als u vragen heeft of uw apparaat staat niet in de lijst, bel dan en onze technici zullen u verder helpen.

Wat moet ik vermelden als ik mijn apparaat naar u verzend?

We hebben alleen uw apparaat nodig, geen accessoires en de originele verpakking omdat dit alleen de verzendkosten verhoogt. Alle andere informatie die we nodig hebben, wordt verstrekt via het e-mailformulier.

Moet ik mijn toegangscode bij mijn telefoon voegen?

Het wordt wel aangeraden. We hebben de toegangscode nodig om uw telefoon na de reparatie te testen. Als u uw toegangscode niet wilt verstrekken, worden bepaalde telefoonfuncties niet getest, zoals camera, wifi en Bluetooth, en kunnen we daarom niet door ons controleren of ze werken.

Hebben jullie mijn simkaart ook nodig?

Nee, we hebben uw simkaart niet nodig, zonder deze kunnen we uw apparaat ook volledig testen.

Water-  of Vochtschade

Wat moet ik doen als mijn apparaat in water of een andere vloeistof valt?

Schakel uw apparaat niet meer in. Het is het beste als u het apparaat de volgende dag of zelfs dezelfde dag nog bij ons langsbrengt omdat we dan een grotere kans hebben om het te repareren. Als u niet zo snel naar een van onze locaties kunt komen, probeer dan uw apparaat te drogen door het minimaal 48 uur in de rijst te leggen. Niet op de verwarming leggen, niet fohnen en (ja het gebeurt echt) NIET in de magnetron! en kom daarna zo snel mogelijk naar onze locatie.

Mijn apparaat had waterschade en nu lijkt alles goed te werken behalve één functie, heb ik nog steeds de volledige waterschade service nodig?

Het makkelijkste antwoord op die vraag is om ons gewoon te bellen zodat onze technici het probleem kunnen diagnosticeren.

Hoe lang duurt het voordat een waterschadeherstel is voltooid?

Waterschade herstellingen duren over het algemeen tussen de 24 en 72 uur, afhankelijk van de omvang van de schade. Deze schatting kan echter variëren, afhankelijk van de omvang van de schade aan de printplaat en andere componenten.

Display Reparatie Service

Nadat ik mijn telefoon heb laten vallen, reageert deze niet meer op aanraking. Lost een display reparatie dit probleem op?

Ja, als uw telefoon niet reageert als gevolg van een val, dan zal het display vervangen moeten worden. In het display zit namelijk ook de touchfunctie van uw apparaat.

Hoe weet ik of ik display reparatie nodig heb of niet?

Als het scherm van uw device kapot is, zwart blijft of dode pixels heeft, dan heeft uw display schade opgelopen en zal deze in zijn geheel vervangen moeten worden.

Het glas van mijn iPhone is volledig verbrijzeld en breekt af, is het vervangen van het display het enige wat ik nodig heb?

Kort en krachtig: Ja!